2014年7月9日 星期三

初遊首爾.工作+玩樂 N.首爾塔 (6月25)


因工作關係..原以為10月初遊首爾竟然意外地提早到6月..10月的機票都訂好二,那就當今次是先探探路:)
N.首爾塔不僅是首爾的象徵,更是眺望首爾市區景觀的最佳去處



我們是用走路的方法,由於時間很早,,所以也沒有丸多人,而且天氣清涼

在便利台買了蜜瓜奶,LINE咖啡和MARKET O CHOCOLATE
蜜瓜奶..當我在說:wa~超超超超好味呀的時候..然後硬係覺得好熟悉..呀車~~~~其實咪就係陽光蜜瓜奶陣味....真架..大家飲既時候可以回憶一下陽光蜜瓜奶既味道

走呀走~~大概5分鐘就到達嚕

美麗的樹~大樹好遮蔭











好多情人鎖喔..可惜第1天我身無分文..準備不了鎖..唯有扮下野吧





好sweet...怎麼我旁邊不是男的><...哈哈,,紀念一上下友情也很好,10月再訪

呢個時候,等我唱首歌比大家聽
齊來手牽手 (卡通片<哈姆太郎>片尾曲) XD
大家手拉手 一齊唱首歌丫 
1 , 2 , 3 開始 
歡笑又開朗 快樂地共唱和 
放開胸懷繼續唱歌 
哈姆 Wo la la 
你我快伸出右手 問問候今天去憂愁 
放假最好一齊玩 自自在在無謂心掛掛 
你我再緊握著手 靜靜地觀天最優悠 
有你與我去分享煩憂 寂寞漸漸隨著風散透 
哈姆太郎既右手 拖住絲絲既左手 
絲絲既右手 又拖住維維既左手wo 
維維既右手 跟住又拖住小丸既左手 
小丸用佢既右手 好大力咁握住大將既右手呀 


這個!!!超級無敵好吃又大球之Cold Stone Creamery!!!口感一絕!!CONE底超脆超好味,,食左包你覺得好感動....我感動都想落淚加食多2杯,,當然最後係食左1杯





10月過來唔知有無紅葉睇呢~期待

體驗合作邀稿e-mail:kammy41@hotmail.com Kammy love life.love share.

宣傳你的專頁 濕子巾 Tssiue BB 生活日記

宣傳你的專頁 貴婦狗強仔之生活樂悠悠

沒有留言:

張貼留言