2015年6月4日 星期四

清爽推介!新煥真皙美白多效隔離霜 SPF50+ PA++++

我真係唔可以唔擦防曬隔離霜!因為如果我唔擦就化妝,係會好快就覺得有d講唔出既痕痕地,...覺得d空氣污jo > < ..............za隔離霜回購過N枝,因為佢係我用過既隔離霜最清爽,加上佢仲有美白既成份..真係岩晒我呢D怕曬黑既人呀~唔好睇佢細細支,因為每次都係用一粒豆既份量~都用到好耐架,抵!
pic
舊款長條形的ZA隔離霜我已經回購過N次,今次新出的新煥真皙美白多效隔離霜 SPF50+ PA++++我又點可以錯過~
pic
使用前
pic
成分 污染物隔離粉末、珍珠光亮粒子、控油粉末、3種維他命C誘導體 功能 阻截UV、隔離污染物、作妝前底霜及美白護膚功效
pic
我會用作妝前底霜,輕點上面再推開即可
pic
主要係打底,所以修飾方面就普普通通
pic
其實我最怕就係D防曬好lup,za真係好清爽~好岩呢d熱熱既天氣呀~~!!


以上分享純粹個人感受
體驗合作邀稿歡迎電郵:
e-mail:kammy41@hotmail.com
Kammy love life.love share.

宣傳你的專頁
貴婦狗強仔之生活樂悠悠

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言