2016年6月6日 星期一

❤B姐飲食❤銅鑼灣-尚鮮日式燒肉漁市場



我真係好好好好中意食燒肉架,尤其日式啦..但日式燒似一般都較貴~
但係銅鑼灣最近開左一間新既日式燒肉放題~我無理由唔去食下架,,
就係尚鮮日式燒肉漁市場喇,
地址 :
銅鑼灣謝斐道496號金利文廣場3樓
3/F, Richmond Plaza, 496 Jaffe Road, Causeway Bay
港鐵銅鑼灣站 D4 出口, 步行約3分鐘


 尚鮮引入非常好的通風系統,餐廳中不會污煙章氣!讚!
呢到大部份都係卡位,座位有比較獨立的空間,唔錯唔錯
 坐下無耐店員為我地送上一碟2人份的雜錦拼盤
 以及魚生~
 重點係海膽呀!!!顏面好新鮮~吃下去都是好新鮮~要遇上好的海膽..真的可遇不可求呀
再次ENCORE的甜蝦,嘻嘻
呢到點菜係電子化~用平板點就可以喇
好得意既玫瑰海鹽呀~我本來不太愛加,但這天吃完覺得有需要XD
 牛舌~
 韓式肩胛梅花~~~好好味呀
 醬油豬頸肉都係推薦之一呀~又爽又好味
 重點推介~韓式原條腩條~平時去韓燒單點好貴架..呢到竟然係原條比你燒,真係興奮無比呀
 燒既時候到小心D,因為油份較多~D火會大D架
油花分佈、厚度或肉質都好好~正

 好好好甜呀個燒菠蘿~~~




 燒蠔~好味~燒完都仲好juicy
 今期流行係另外一d單既食物~我同朋友叫左鮑魚,龍蝦~
 鮑魚好淋呀'~仲有幾隻咁多,百令蚊好抵食~
 燒龍蝦,肉質都幾彈架!
 呢粒叫做恐龍蛋
  燒左一陣佢就開始裂開架喇...食落去inin unun~有黑芝麻味~花生味~芝士味
黑芝麻味最好味~


 呢到飲品選擇都幾多,有我好中意既玉露呀~
 呢d係大福~都幾好味
 最後的movenpick雪糕

完結了好full的燒肉夜 以上分享純粹個人感受
體驗合作邀稿歡迎電郵:
e-mail:kammy41@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言