2017年6月19日 星期一

♥瘦身♥BioSlim 肥手BYE BYE

成日都話減肥,我又講喇!!!今日先同朋友仔講開
就算好努力減肥都好,手臂真係好難減
宜家既天氣已經好熱,雖然我照樣會著背心出街
但有頭髮邊個想做癩痢,有得瘦,梗係瘦d好睇d啦


 今日黎到BioSlim ,我知道佢地既代言人係Bella 林穎彤,佢真係比以前瘦左好多,
少左d babyfat,多左份小女人味呀,,希望我都可以好似佢咁愈來愈瘦又靚啦ε(*´・ω・)з

BioSlim 既裝潢都有一種比較溫馨既感覺,如果太過白我會有點不自然(#゚∀゚)
 BioSlim 門口放置了很多Leaflet (o′∀`o),可以更加了解各樣product



 佢地仲拎左唔少獎架,我覺得呢d真係會令客人安心放心好多呀
信心保證呀麻 (●o'∪`o)

 我最留意既地方就係梳妝既地方喇
 有梳有風筒等
 而且位置一點也不細小,2個客人同時梳妝都無問題呢,讚!(✿´з`✿)
 鞋櫃~整整齊齊唔會亂七八糟
 好貼心呀,換拖鞋前有濕紙巾去清潔雙腳
 仲有好可愛既locker,好大呀d數字
一定睇到自己係邊格
 跟住就更換衣服
 有紙bra同紙內褲更換
 換好衫就跟住治療師去磅下身體脂肪各樣野
 通常做完療程先有杯茶飲下
 呢到療程前都有呢
 仲用左保鮮紙封住,我覺得好聰明呀呢個方法*≧U≦
 之後就有治療師同你分析你既身體情況,同時會同你傾下計啦*´▽`*
 今日我做既療程係 「冰火溶脂立即瘦」
1⃣「冰火溶脂」是以冷凍溶脂為原則,
利用脂肪不耐冷的特性,透過 - 4℃至 - 10℃低溫破壞脂肪細胞,
先用聲頻及熱力滲透原理使脂肪細胞活躍分解,
聲頻震力直透肥細胞,刺激脂肪燃燒,
聲波波頻的震力將脂肪軟化。

治療前我叫治療師幫我度下手臂既吋數,係11.2吋,
而且仲要鬆泡泡的.】 (*´・人・*)Sorry。。 我知道女仔人家唔應該咁樣


 仲會幫我貼上聲頻貼,佢既震力直透肥細胞,
刺激脂肪燃燒,聲波波頻的震力將脂肪軟化,
對踵漲都會有好大幫助架
要開始喇,治療師會在治療位置塗上專用精華 

使用儀器在手臂肥肉位置進行消脂,
同時聲頻貼會發出一些微電流,但是是可以接受的
真的好想睡覺,因為療程是沒有一點痛楚,真的很想好好睡一覺(ノωヽ。)゚
 療程後又再度下先,..登登~係10.7吋
可能你地會好失望,嘜咁少架減得

但減肥呢d野就係要一步一步來,
我相信如果一次減了好多都應該好快反彈,
身體都來不及去代謝廢物呢

大家減肥唔好心急喔,努力及持之以恆係一定有收穫架

 完成後治療師提我一定要飲多d水,(我都幾懶飲水)
因為水可以幫我地排毒,會靚靚架

飲多d飲多d

最後同大家分享我既成果
before:11.2吋
after:10.7吋
第二天早上:10.6吋

感覺上係實左,
無針藥、無創傷、無痛楚,立即見效黎講真係好唔錯呀

我會好好利用呢個成績帶埋去跳舞,希望身體愈來愈結實
咁就可以著衫更靚喇 (▰∀◕)ノ




以上分享純粹個人感受
體驗合作邀稿歡迎電郵:
e-mail:kammy41@hotmail.com


沒有留言:

張貼留言