2017年10月27日 星期五

加工:令註冊更有色彩既奸fu.....結婚公仔~

首先非常多謝我既閨蜜伴娘送左對結婚公仔比我
其實係提早了,因為我話想註冊用,
妳2話不說公司忙(忙公司旅行,哈哈)
都碌出黎買比我,啜啜

註冊日照片(蝦碌野,LOVE變左VELO)



 本頭人是戴眼鏡的,整完真係同木頭人係一樣樣架

 兒子不開心,為什麼繼父無戴眼鏡架?
(點解係繼父,因為兒子已經有爸爸,果個就係我細佬
我都好驚訝)

 咁有無好d呀兒子?

唔掂檔,唔好成日亂黎啦你

好啦好啦XD,之後等伴娘公司旅行完就番來幫我加工
係一件好勁既事,因為佢係唔喜歡做手工,話無天份喎

睇到你咁用心我就感動流涕~又啜啜 
 咁加工太用神都要RELAX下
我地為木頭人整左幾個造型
有盲俠:俠仔
 有呀伯
 er..............
 .............


真正既木頭人

其實本來是想用不織布//點解最後無用呀?
1個字:懶

最後在家搵到之前整爆炸盒比閏蜜用淨既黑色卡紙
慳返兩蚊雞:P

沒有留言:

張貼留言