2018年9月16日 星期日

♥飲食♥阿SIR廚房無得頂之話梅豬手

強媽遊太和

阿SIR廚房


話梅豬手 $65
口水雞$65
金牌咖哩豬扒$65
以上是晚餐,配菜飯/白飯/無味精例湯 

黑豚肉喇沙湯麵 $56
手拍青瓜$28
南乳單骨雞翼$28
香茅單骨雞翼$28
粉紅佳人(洛神花蜜) 跟餐+12
喋變(蝶豆花椰果蜜)跟餐+12

宜家為左搵美食都唔介意4圍去
聽聞太和開左間小店有個話梅豬手好好味,
咁就同朋友去左食喇^ↀᴥↀ^

小店座落太和,裝修有點似甜品店
檯是雲石花紋,為食物影相打卡一流:)
裝修小精緻,餐點價格好平民,尤其食左之後
真全覺得係非常良心既價錢


話梅豬手,其實我在其他地方未食過架
上菜後範得有點奇怪,因為豬手上有幾片苦瓜ʕ ·ᴥ·ʔ
當我食左之後,苦瓜就由奇怪的小配角成為了大卡
苦瓜應該是醃製過??入口爽脆甜甜酸酸最後先散發一陣回甘味
連唔食苦瓜既朋友都覺得唔錯呢
豬手份量都算多,而且每件都掛滿醬汁,睇弱都食慾大增
豬手非常軟,亦都食到特別既話梅味道
初時會覺得偏甜,不過配上菜飯食就剛剛好


口水雞份量多,味道亦不是很流果種,絕對食得過
雞嫩,調味適中,平時怕辣既朋友應該都食到,
當然對鍾意食辣既朋友就可能唔夠辣


金牌咖哩豬扒,咖哩汁夠多,唔算太有辣味,很好下飯
豬扒唔會柴,反而最欣賞佢既薯仔,因為佢係新鮮炸過再加落去
外脆內軟既薯仔加上咖哩汁,令剛炸脆既皮變成有一種煙韌既口感
我個人就幾喜歡呢個口感


黑豚肉喇沙湯麵,我地叫左自家製麵,個麵我覺得佢反而配D清淡D既口味會更加夾
請番喇沙呢,差不多見到每一檯都會點
湯都好有蝦味,飲落係有淡淡地既叻沙味
唔算話特別香濃不過味道越食越岀
黑豚肉好好味,佢既口感係有少好少好少既爽口感,食落去會無咁膩


手拍青瓜非常非常脆,微辣及蒜味都夠,很惹味


南乳單骨雞翼,由於本人係非常喜歡食南乳炸雞,所以就叫左呢個南乳單骨雞翼,
雞翼外層混合南乳醬炸至脆身但~肉質仍保持嫩滑多汁,好味好味


香茅單骨雞翼外層炸至脆身粉薄餡令,
香茅味夠~不過有少少失分係好似青檸汁過多?好似酸左少少呢


粉紅佳人(洛神花蜜) ,開胃養顏,仲以為呢D野CAFE先得飲,所以好開心


喋變(蝶豆花椰果蜜),美美變色漸層,加埋椰果,我當佢甜品咁食

小店大滿足的一個晚上
因為話梅豬手,我已經把阿SIR廚房列入100%回訪清單(✾♛‿♛)


以上分享純粹個人感受

Kammy love life.love share.

宣傳你的專頁
貴婦狗強仔之生活樂悠悠

宣傳你的專頁


IG:kammy520

沒有留言:

張貼留言