2014年11月26日 星期三

100%自費APLUS(1)純分享-Enzyme Treatment+Hydra Facial

其實留意左A PLUS好耐... 
終於上左去喇,因為12月頭又要過首爾一趟~ 
首爾又凍又盛...少化妝為妙, 
早排生到成額同下巴暗粒...又多印..超樣衰 
上去唔會心驚膽跳,,
因為係唔開COURS的,你想買都無呀,逐次收費 
第1次上去我就做酵素水漾煥膚療程 (EHF) 保濕煥膚$600
 (係我自己話做呢個既~你亦可以上去叫佢地幫你睇下你皮膚岩做咩 
酵素水漾煥膚療程除了補水以外亦都很溫和,針對強化因為天氣而變乾的皮膚。 
 去到都唔洗填D咩,因為我WHATSAPP BOOK既時間都比低左少少資料~ 

去到坐左陣~好快就叫我入房~~等多陣就推機入來~ 
呢個facial可以軟化你d角質,,又可以吸下你d黑頭粒粒咁,,同埋會注入精華
美容師會同你講解下流程,之後就幫你洗面~~然後就開始做

大家可以睇到我額頭d印



做完就係咁喇~可能d印位會紅d,因為吸既過程會有d影響(我諗係咁)
做完覺得滑左,白左d~粒粒都仲有既~但少左
做完出去比$,收現金同eps架ja,
佢地仲會比d sample你洗面或搽下~
問我要唔要booj定下一次,我就wa我再打去~咁就走人lu..





以上分享純粹個人感受
體驗合作邀稿歡迎電郵:
e-mail:kammy41@hotmail.com
Kammy love life.love share.

宣傳你的專頁
貴婦狗強仔之生活樂悠悠

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言