2014年11月26日 星期三

100%自費APLUS(2)純分享-Jessners Peel(內含不雅皮照)

自第1次去左aplus後,,真心山覺得唔錯..
上回同大家講過,我12月頭就要去首爾,
所以要快快脆整好少少塊面,,
咁短時間我唔[車望]變到超好,
但起碼我唔洗再咁厚妝

做完EHF一個星期後,
我又再次到訪A PLUS,今次做Peel
上去比左佢地睇下`我d皮膚先~
本來推薦我做杏仁酸,但我又留意左d甩皮peel一排~
就開口同佢地講,我岩唔岩做cosmo peel呢?
佢地wa cosmo peel已經好少做~建議我做jessner peel
我講到明我12頭要去首爾,佢地wa個downtime都夠既~咁我就括出去喇
(因為甩皮peel去`印快,岩晒我)

jessner peel你地自己search下啦~我打呢篇野主要分享效果~哈哈
美容師清潔好我塊面之後就比左部風扇仔我,,一陣好熱好la就吹啦
之後就搽一層peel~等左一陣就第二層~最後第三層,,吹下休息下過一陣就閃人~

頭4個鐘係唔可以掂到水架~







 dry到爆,,就得不停保濕..期間你會發現塊面仲特別紅紅黑黑..
呀媽仲問我做咩叫我睇醫生~好在...第3日開始甩皮
 第3日開始甩(我0係上左粉的),千萬不要met佢呀,,可以剪左佢,
當然,我又點會咁乖唔met,met左dd,,大家真係唔好,會好似爆擦咁既感覺~-.-
 第3天甩好多灰灰的皮............
 第4天甩好多灰灰的皮............
  第5天甩好多灰灰的皮............
 第7天~d皮甩得7788,,洗面既時候都會帶走唔少架,
 完全無化妝~睇下,,額頭d印淡左超多呀!面色好左d,
下巴d印都淡左好多,粒粒仲有,但收左d
今日終於化到妝喇!!!但大家must做好防曬(我之前好是旦的)
而家都會做足防曬架,,

 不過甩皮真係好難過...................唔係人人頂得順,,哈哈


以上分享純粹個人感受
體驗合作邀稿歡迎電郵:
e-mail:kammy41@hotmail.com
Kammy love life.love share.

宣傳你的專頁
貴婦狗強仔之生活樂悠悠

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言