2014年8月16日 星期六

以為一生也離不開的齊蔭..(◓Д◒)✄


由於我個樣係比較cute cute型,因此...我一直也在默默地留住我的齊蔭


 長左又剪,重重覆覆重重覆覆重重覆覆重重覆覆重重覆覆..
就好似大悲咒一樣
也認為可以順便遮遮我的大餅臉

直至韓風當道 ..我就同自己講!!我今年既目標係要留長d蔭!!!
(其實講過好多次,無次成功!!)
 這時候d蔭可以開始梳斜少少..
 又或者用靚靚頭帶cool起佢
 又或者用2隻夾夾起佢
 又或者用頭cool
 又或者用迷你沙魚夾



當你忍得到..我諗半年~其實已經可以分到介架喇
以為一生也離不開的齊蔭離開了我..
實在是世事難料!!

想留長的大家的起心肝吧!!!
體驗合作邀稿歡迎電郵:
e-mail:kammy41@hotmail.com
Kammy love life.love share.

宣傳你的專頁
貴婦狗強仔之生活樂悠悠

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言